Intronet professionele website bouwer met 10 jaar ervaring, levert betaalbare professionele oplossingen voor ieder soort klant.
full-service web developer
voor een site met hoog rendement
verhoog het rendement van uw site

Home
> Wat doen we > Portfolio

Portfolio

Klanten waar wij in de afgelopen 15 jaar voor gewerkt hebben:

101 Banen
14money
3vo
Ageproof
Ajax Business Associates
AldiPress
Al Schilderwerk
Amstelodamum
Amsterdam Aangepast
Amsterdams Innovatie Fonds
Amsterdams Ondernemers Centrum
Amsterdamse Kroegenencyclopedie
AOC Business Center
Assurantiekantoor Weidevenne
B&W Communicatie
Bavak
Beeldspraak
Belangenvereniging Industriegebied Achtersluispolder
Borghols
Boskalis
Both
Buromix
Business Objects
Business Square Purmerend
BVO Training Center
Callplay.com
Castillo
Cebuco
Celavita
CMG
CompTIA
Damanta
Daewoo
DD&H
De Geschiedenis van de Reclame
De Gestolen Rembrandt
DeltaPi
De Nationale Franchise gids
Dentalview
Dental White
De Ouwe Meerpaal
De Projectencompagnie
De Rode Hoed
De schoonmaker maakt het mogelijk
Donemus
Digne Consult
Digne Direct
Durga
Duynstee Polak Communicatie
Easy2Play
Eden Vacances
Eusend
EE Organiseert
Emarkus
Eutilia
Erselina Diversity Consultancy
eStratt
Etcetera
Euroleem
Expotech
Excellent Products
Fenno Moes
Fermie
Fiss -The Foundation for International Studies on Securtiy
Flight Attendant College
Gallerie Arte Magica
Gaviota
Goodlock
Goudengids
Gouden Gids Meer-klanten-rendement
Grevenbouw
Habasit
Handicap geen punt
Helena Angelique
Herenvest
Het Nieuwe Trivium
Het Projectbeveiligingsburo
Hole
Holland The Ride Way
Hotel Plantage
Hotel 717
Hvms
Idascholten
Imartging
Individu uitzendburo
Inekebooks
I-Netplus.nl
Ing Card
Interact Communications
Interactie
International Free Woman Association
Intervocaal
Invent
Tzeker
Klanttevredenheid
Kloteklanten
K'OOK!
Koninklijk Theater Carre
KPN
Kuster & de Leur
KvK Amsterdam
KWF Kankerbestrijding
Landia Schilderwerken
Langdon Coaching
Lavi Communicatie
Levarht
Lubberhuizen
Lubberhuizen & Raaff
Lifeschienceshealth

LOI
Maaskade
Maaslander
Mamjo
Marsell
Mediaplaatsingen
Medvisie
Mellema & Veltkamp
Merkenbureau
Mobile Hairdresser Joseph
Moeders
MTA
MTNL
Multikabel
Nationale Nederlanden
Neprofarm
Natuurlijke trainingen
Nemaco-development
Netlynx
Nextvijfhuizen
NieuwsOpSite
NPAG
Projectbureau Noordzeekanaal gebied
Nuon
OHRA
Ollerton
Omniversum
Ode-uitvaart
Omvr
Panache, Natuurlijk-Management Trainingen en Coaching
Peperkamp Tegels
Percesyl
Peter van Ginkel
Philip Handsome
Pronk Personal Porcelain
Prorail
Provisan
Psychiatrische-expertise
Purmerendse Scholen Gemeenschap
R.O.B.
Ready 4 result
Realhair Online
Remco Boas
Restaurantbon
Saab
Salsa Videos
Servicecheck
Science & Strategy
SGOA
ShieldMark
Singaz
Speurders.nl
Stageplaza
Stichting Forte – Kinderopvang Castricum
Stichting ICD dragers Nederland
Stichting Kind en Brandwond
Stichting Up with Down
Sturm aannemingsbedrijf
Syntens
Tante Koosje
Tea for Two
Telecom for Business
The Game Company
The Maestro
Theokookt
The Style Company
Timewise Info
Tinctoria
TiPharma
TSTC
Uitgeverij Bas Lubberhuizen
United Different Voices
Urban Perception
van Bel
Van Walbeek Etcetera
Van Wanten Etcetera
Vrouwen Empowerment Centrum (VEC)
Vedior
Vereniging Antilliaans Netwerk
Vereniging van KvK’s
Vision Ease
VSB Poezieprijs
Web Professional
Weesie Consult
Westland utrecht
WillCo Wells
Woninglink
Wijnakker Loopbaan Coaching
Xantic
You-hoo shop
Zeehaven IJmuiden
Zelfzorg
Zuidas

Is uw site flexibel genoeg om met u mee te groeien?

Als ondernemer staat u nooit stil. Uw bedrijf ziet er dan ook heel anders uit dan een paar jaar geleden. Is de site met u meegegroeid? Of komen bezoekers op de site van het bedrijf dat uw vroeger was? Een goede site reflecteert wie u nu bent, wat u nu biedt, en laat zien waar uw ambitie ligt. Hoe groot, professioneel en ambitieus uw site er uitziet heeft u zelf in de hand. Een flexibel CMS, up-to-date design, actuele kernachtige informatie en moderne contactmogelijkheden zetten uw bedrijf neer als een serieuze partij. Leer hoe u zonder grote ingrepen grote indruk kunt maken!

Is uw site gekoppeld aan social media?

Social media is allang geen buzzword meer. Elk zichzelf respecterend bedrijf heeft sociale media inmiddels omarmd en geïntegreerd in de bedrijfsdvoering. Wie sociale media slim gebruikt, kan veel (mensen) bereiken tegen lage kosten. Twitter, LinkedIn, Facebook en Hyves bieden geweldige mogelijkheden om uw product te promoten, bestaande klanten te behouden, personeel en partners te vinden. Welke kansen laat u liggen? Intronet wijst u op de kansen waarmee u vandaag nog aan de slag kunt om morgen van te profiteren.

Biedt u de mogelijkheid te reageren?

Onderemen is interacteren. Toch zijn veel sites zijn niet veel meer dan een veredelde folder. Nodigt uw site uit om contact op te nemen, een vraag te stellen of suggestie te doen? Maak het aantrekkelijk om een relatie aan te gaan met uw bedrijf door feedback te vragen uw product te reviewen of mee te denken over de uitbreiding van uw assortiment ... Elk contact is een kans. Intronet brengt in kaart hoe u via uw site in dialoog met uw klanten komt. En deze gesprekken omzet in sales.

Scrollen mag. Heeft u nog onnodig veel pagina’s?

Veel sites tellen een onnodig groot aantal pagina’s. Terwijl bezoekers liever scrollen dan klikken. Hoe minder uw bezoekers hoeven te navigeren, hoe meer tijd ze op uw site spenderen. Hoe zit dat met uw site? Usabilty is all. Als uw site op een logische en snelle manier de informatie biedt die wordt gezocht zal deze beter worden gewaardeerd. Dat levert niet alleen tevreden bezoekers op. Maar ook een hogere Google-ranking. Intronet laat u graag zien hoe u onnodige links kunt verwijderen en de usabilty kunt verbeteren.

Is uw site klaar voor nieuwe platformen en mobile devices?

Met de opmars van smartphones, tablets, Chrome en Firefox, is het belangrijk om uw site zó in te richten dat deze op alle platformen goed werkt. Soms zijn daar slechts een paar kleine aanpassingen voor nodig. Maar misschien is het slim uw site – of een deel ervan - te optimaliseren voor mobile devices. Intronet brengt ik kaart waar aanpassingen nodig zijn, en of een eventuele optimalisatie rendabel kan zijn.

Weet u wat uw bezoek aantrekt, en waar men afhaakt?

Veel sites worden gebouwd en daarna ‘vergeten’. Juist wanneer een site een tijdje in de lucht is, valt er veel te leren over de effectiviteit. Waar komen uw bezoekers vandaan? Wat willen ze lezen? Wat vindt met nuttig en waar haakt men af? Onze ervaring is dat een site met een paar kliene aanpassingen tot 14 maal renderender kan zijn. Het begint met het ‘lezen’ en interpreteren van de analytische gegevens. Vervolgens is het een zaak uw sterke punten naar voren te halen en exit-points te elimineren. De quick-scan van Intronet leert u wat u direct kunt doen om uw site beter te laten renderen.

Is het in één oogopslag duidelijk wat een bezoeker kan vinden of doen?

First things first. Nog steeds komen we veel sites tegen waarbij het niet direct duidelijk is wat je er kan doen of vinden. Is het duidelijk wie u bent, waar u voor staat en wat u te bieden heeft? De marketeers van Intronet zijn kritisch, omdat uw potentiële klanten dat ook zijn. Hier geldt het gezegde: je krijgt geen tweede kans op een eerste indruk. Wat is de eerste indruk die u afgeeft? Intronet geeft u de feedback die u helpt beter en scherper te communiceren.

Doet u een concreet en concurrerend aanbod?

Iemand heeft uw bedrijf ge-googled en de moeite genomen uw site te lezen. Hoe wordt deze bezoeker beloond? Is er een concreet aanbod dat u uw bezoekers kunt doen? Vraagt u hen om feedback? Worden ze bedankt voor hun interesse? Door uw site te bezoeken doet een potentiële klant een eerst stap. Het is aan u om de tweede te zetten. Intronet beoordeelt uw ‘call to action’, en helpt desgewenst na te denken over een concurrerend aanbod.

Is uw site toe aan een SEO-aanpasssing?

Het gevecht om een hoge Google-ranking is continue. Als u hoger scoort dan uw concurrent, zal hij proberen door SEO (Search Engine Optimalization) u te overtreffen. Google (en Bing) willen hun klanten de beste en meest relevante resultaten bieden. Typische SEO-trucs worden daardoor afgestraft en oude rankingmethodes worden verlaten en aangepast. Het is dus belangrijk regelmatig te zien hoe uw site er voor staat, en zonodig verbeteringen aan te brengen. Intronet brengt ik kaart hoe uw site nu scoort, en straks zou kunnen scoren.

Maakt u gebruik van referenties, links en testimonials?

Referenties zijn steeds belangrijker. Op internet zijn de reviews van vreemden vaak belangrijker dan de tip van een bekende. Testimonials zijn goud waard. Het genereren en verzamelen van testimonials, links en referenties is minder lastig dan het lijkt. Een ‘open’, dynamische site nodigt uit om content te delen, te reviewen en te promoten. Hoe staat dat met uw site? Intronet kan u helpen uw site zó in te richten dat mensen graag meewerken aan het verspreiden van uw boodschap.